Muzyka

niedziela, 3 sierpnia 2014

MOJE ZAINTERESOWANIE

Interesuję się sportem a najbardziej piłką nożną chociaż jestem dziewczyną .Chodzę do klasy sportowej oraz na dodatkowa piłkę nożną taki jakby klub . Później  na drugim miejscu u mnie jest raczej ręczna , w ręcznej to ja stoję na bramce .Trzecie miejsce to siatkówka całkiem dobrze mi idzie zazwyczaj serwuję dołem bo mi tak lepiej ale góra też lubię .czwarte miejsce to koszykówka jestem dość niska ale jakoś sobie radze mam około 155 wzrostu i jestem silna więc ciężko mi zabrać piłkę jak już się uwezmę .Czasem lubię też pograć sobie z siostrą cioteczną Natalią w tenisa .Zaczęło się to tak że ona mnie namówiła żebym z ni zagrała , bo nie miała z kim grać więc się zgodziłam i nawet mi się to spodobało .To jest moje zainteresowanie właśnie sport i moje ulubione dyscypliny sportowe.


              






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz